Betaalmethoden

U kunt bij zonwering-online op één of meer van de volgende manieren betalen:

•    Vooruitbetaling door bankoverschrijving. U ontvangt van ons een gespecificeerde bevestiging van uw bestelling en u doet een bankoverschrijving naar de KBC bank. Zodra wij uw betaling ontvangen hebben, zetten we uw bestelling in gang. 
•   Via creditcard (Visa, MasterCard en Meastro). U kunt uw creditcardgegevens via de ogone procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Uw creditcard wordt belast op het moment dat wij u bestelling ontvangen.
•  Mister Cash; klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via ogone eenvoudig online betalingen verrichten.
•   Betaling onder rembours. U ontvangt een gespecificeerde bevestiging met daarop aangegeven hoeveel u dient te betalen bij levering. U betaalt hiervoor wel een toeslag van € 25,-.

Ogone is een zeer betrouwbare en één van de grootste betaal-providers op internet. Indien u kiest voor "onder rembours" ontvangt u direct een overzicht en bevestiging van uw bestelling. In beide gevallen volgt na de betalingskeuze een orderbevestiging per email. 

 
Bankgegevens

KBC Bank NV
Rek.nr. 734-0282403-45 
t.n.v. RCB Online B.V.    
        

Verwerkingstijd

Elke betaalmethode heeft een bepaalde verwerkingstijd. Hieronder vindt u een overzicht van de verwerkingstijd van elke betaalmethode.

Verwerkingstijd van 5 werkdagen
• 
Vooruitbetaling
•  Mister Cash

Verwerkingstijd van 10 werkdagen
• 
Meastro

Verwerkingstijd van 3 weken
• 
Credit-card

Adresgegevens

Logo becommerce

Betrouwbaar
Zonwering-online is aangesloten bij Becommerce.be. BeCommerce verenigt bedrijven die in België producten of diensten aan consumenten verkopen via internet, catalogus, post, etc. Deze bedrijven zijn lid van de vzw BeCommerce, respecteren de Gedragscode van het Belgisch Direct Marketing Verbond (BDMV) en aanvaarden de uitspraken van het Comité van Toezicht van het BDMV dat als bemiddelingsinstantie optreedt in geval van geschillen tussen consumenten en bedrijven.

 
© 2018 DGL